Sprzedam barkę, restaurację pływającą. Obiekt jedyny w swoim rodzaju. od początku do końca zbudowany jako statek stylizowany na tylnokołowiec z Mississipi. Nie jest to żadna adaptacja, ani przeróbka.
Wymiary:
Długość całkowita: 29,5 m
Szerokość całkowita: 6,70 m
Wysokość, do najwyższej nierozbieralnej części: 3,10 m
największe, dopuszczalne zanurzenie: 0,50 m
Barka dwupiętrowa. Dopuszczalna ilość osób 85.
Obiekt stylizowany na tylnokołowiec pływający po Mississippi. Wyprodukowany w 2006 roku w Bydgoszczy.
Konstrukcja: stalowo-drewniana
Kadłub wykonany z:
Poszycie dna: z blachy o grubości 4 mm. W części dziobowej z blachy o grubości 5 mm. Poszycie burt i pawęży rufowej z blachy o grubości 5 mm. Połączenie kątownikiem obłym L75 x 75 X 6.
Blachy poszycia mocnicy pokładowej mają grubość 6 mm.
Poszycie pokładu rufowego i dziobowego: 6mm
Kadłub pod względem technicznym w doskonałym stanie. Zero oznak korozji i ubytków blachy na skutek korozji.
Dolna część barki, czyli pokład dolny: stalowy
Górna część, czyli piętro: konstrukcja stalowa z drewnianymi elementami
Dolna część barki wewnątrz: do adaptacji. Usunięte zostały płyty na ścianach oraz suficie. Podłoga drewniana do naprawy. Stolarka okienna do uzupełnienia.
Górna część barki wewnątrz: do uzupełnienia elementy podłogi drewnianej; stolarka okienna do uzupełnienia; drobne naprawy związane z konserwacją elementów drewnianych.
Po drobnej konserwacji i i bieżących remontach, barka prezentować się będzie znakomicie.
Dodatkowo przy barce są przyłącza wodno - kanalizacyjne oraz energii elektrycznej.
Barka posiada 2 pomosty wejściowe wraz z trapami oraz na brzegu, przyległy do niej, ogródek gastronomiczny (konstrukcja ogródka gastronomicznego 4x10), rama stalowa.
W 2011 roku barka, na skutek rozszczelnienia się instalacji wodno-kanalizacyjnej uległa przytopieniu. Zanurzyła się na jedną burtę, na głębokość około 1,5 m. Nie szurała po dnie. Nie ma uszkodzeń kadłuba. Zanurzenie nie miało pływu na obecny stan kadłuba. We wszystkich grodziach sucho. Wszystkie powłoki malarskie oryginalne, stoczniowe (z 2006 roku). Zero śladów korozji. Barka do obejrzenia w Pile. Kontakt telefoniczny lub mailowy.