aktualne oferty




Autorski program nauczania dla kl IV-VI Romanowska

(3559041535)

Zakończenie: 2013-10-18

Lokalizacja: Wrocław

Kategoria: Pedagogika szkół podstawowych

Atrybuty:

Stan: Nowy; Okładka: miękka; Rok wydania (xxxx): 2012; Kondycja: bez śladów używania; Język: polski

Cena: 23,70 zł
oferta nr 3559041535 | Zgłoś naruszenie zasad



Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Autorski program nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej

       

      Autor
      Alicja Romanowska

      Opis

      Wydawnictwo Korepetytor
      ISBN 978-83-61117-57-5

      Autorski program nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej Wychowanie fizyczne bliższe wartościom

      Płock 2012, wydanie 1, format 145 x 210, objętość 75 str., oprawa miękka

      Nowa podstawa programowa!

      Proponowany program nauczania przedstawiony jest w oparciu o aksjologiczną teorię wychowania fizycznego. Aksjologiczne założenia programu mają, w pierwszej kolejności, nakłonić nauczyciela wychowania fizycznego do uszeregowania wartości pozytywnych przed i ponad zachowaniami negatywnymi. W drugiej zaś wiążą się z wyeksponowaniem potrzeby wprowadzania ucznia w świat pozytywnych wartości.

      Szczegółowe cele kształcenia i wychowania zostały dostosowane do wymagań ogólnych określonych w podstawie programowej z wychowania fizycznego dla II etapu edukacyjnego. Ujęte w programie cele kształcenia i wychowania eksponują wartości aksjologiczne i moralne kultury fizycznej.

      Realizacja treści na zajęciach wychowania fizycznego w kolejnych latach (klasa IV, V i VI) ma charakter układu spiralnego. Nauczyciel mając pełną autonomię, z jednej strony może swobodnie dobierać treści programowe na poszczególne poziomy nauczania, z drugiej zaś w obrębie tego samego zadania programowego może realizować określone w podstawie programowej wymagania szczegółowe w sposób umożliwiający mu uwzględnienie:

      • dyspozycji psychomotorycznych i osobowościowych ucznia,

      • warunków bazowo-materialnych,

      • uwarunkowań organizacyjnych szkoły,

      • zainteresowań i możliwości uczniów,

      • uzdolnień ruchowych i predyspozycji dzieci,

      • potrzeb i oczekiwań wychowanków,

      • liczby godzin przeznaczonych na zajęcia w systemie klasowo-lekcyjnym.

      Ponadto, takie ujęcie treści daje możliwość ich realizacji w grupach mieszanych (z różnych poziomów klas) podczas zajęć do wyboru.

      Treści nauczania zostały podzielone na bloki tematyczne, zgodne z podstawą programową wychowania fizycznego:

      • diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego,

      • trening zdrowotny,

      • sporty całego życia,

      • bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista,

      • sport,

      • taniec.

      Program uwzględnia możliwość indywidualizacji pracy z uczniem w zależności od potrzeb i możliwości uczniów oraz warunków, w jakich program będzie realizowany.

      Program prezentuje procedury osiągania celów edukacyjnych i opisuje oczekiwane osiągnięcia ucznia. Przedstawia sposoby osiągania celów w dwóch uzupełniających się aspektach: kompetencji przedmiotowych i aksjologicznych. W opisie sposobów osiągania celów rozszerzone zostały procedury dotyczące działań ukierunkowanych na kształtowanie wartości, motywacji i postaw modelujących skuteczne postępowanie i pozwalające wychowankom na przygotowanie się do całożyciowego dbania o zdrowy styl życia.

      Przedstawione propozycje założonych osiągnięć ucznia obrazują zdobycie w procesie wychowania fizycznego zarówno kompetencji przedmiotowych, jak i aksjologicznych.

      Szkoły, które będą chciały realizować ten program dysponować będą zróżnicowaną bazą i zapleczem. Dlatego proponowany program w zamyśle ma charakter inwentarza. Z zasugerowanych zagadnień dotyczących treści nauczania każdy nauczyciel może wybrać te, które z jednej strony są możliwe do realizacji w obecnej strukturze szkolnictwa, z drugiej natomiast spełniają kryteria nowoczesności dydaktycznej.

      Podsumowując należy stwierdzić, że „Autorski program nauczania – wychowanie fizyczne bliższe wartościom” jest zgodny z nową podstawą programową oraz spełnia wymogi formalne. Kładzie nacisk na kompetencje ucznia, jego wiedzę i umiejętności, czyli możliwość ukierunkowanego rozwoju, podnoszącego jego osiągnięcia w zgodzie z uzdolnieniami i zainteresowaniami. Stawia wreszcie na jakość uczenia się – wiodący cel dobrej edukacji.

      Spis Treści

      1. Struktura programu
      2. Aksjologiczne założenia programu
      2.1. Świat wartości w procesie wychowania fizycznego
      2.2. Miejsce wartości w strukturze procesu wychowania fizycznego
      3. Szczegółowe cele edukacyjne – kształcenia i wychowania
      3.1. Cele aksjologiczne
      3.2. Cele kształcenia
      4. Treści nauczania
      4.1. Treści nauczania – bliższe wartościom
      4.2. Treści nauczania
      4.2.1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego
      4.2.2. Trening zdrowotny
      4.2.3. Sporty całego życia i wypoczynek
      4.2.4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista
      4.2.5. Sport
      4.2.6. Taniec
      5. Sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania
      5.1. Sposoby osiągania celów aksjologicznych
      5.2. Sposoby osiągania celów nauczania
      6. Opis założonych osiągnięć ucznia
      7. Propozycje metod oceny osiągnięć ucznia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 20040000 3702 4920 7196

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 347 30 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      oferta nr 3559041535 | Zgłoś naruszenie zasad



      podobne z archiwum