Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 520,00 zł
- Przyrząd do ustawiania punktu zerowego
- 540 zł z dostawą
- 350,00 zł
- FOTEL TOPSTAR OPEN POINT SY DELUX REGULOWANY BIURO
- 375 zł z dostawą
- 430,50 zł
- Jednostka centralna Dräger VarioGard
- 455,50 zł z dostawą
Opis
Przedmiotem oferty jest:
Wdrożenie programowej centrali telefonicznej w oparciu o system Asterisk
Sam system jest udostępniany na zasadach licencji Open Source.
Nasz zespół, jako firma zajmująca się profesjonalnie Outsourcing'iem - oferuje jego instalację i konfigurację.
Prace które oferujemy polegają na:
przedstawieniu i wdrożeniu rozwiązania pod konkretne potrzeby użytkownika, w tym:
- instalacja programowej centrali Asterisk na wskazanym systemie, serwerze, również zdalnie
- przygotowanie wymaganego Dial Planu dla połączeń
- wskazanie lub sprzedaż akcesoriów sprzętowych, jeśli takie byłyby wymagane
- konfiguracja i uruchomienie centrali w trybie testowym
- wykonanie niezbędnych modernizacji ustawień na podstawie zgłoszonych ew. usterek
- końcowe uruchomienie centrali do użytku
przed wykonaniem usługi podpisujemy dwustronną umowę
po wykonaniu usługi oferujemy dalsze wsparcie techniczne dla wdrożonego systemu
do wykonanej usługi wystawiana jest, zgodnie z wcześniej zawartą umową, faktura VAT lub Paragon
Kwota Aukcji jest kosztem brutto uwzględniającym przygotowanie i przedstawienie konkretnej oferty cenowej
zgodnej z przedstawionymi wymaganiami zamawiającego
Zapraszamy do kontaktu: 32 2046066
*************** Prosimy przeczytać *****************
Wielu właścicieli, szefów czy też menadżerów firm nie posiada wystarczających informacji na temat możliwości zastępowania typowych i popularnych central telefonicznych - nowszymi technologicznie rozwiązaniami, zapewniającymi większą elastyczność oraz gwarantującymi łatwą rozbudowę. Takim rozwiązaniem jest dedykowany prosty serwer lub nawet odpowiednio przygotowany komputer PC z zainstalowanym i skonfigurowanym systemem Programowej Centrali Telefonicznej na bazie projektu Asterisk.
Kiedy już zastanawiamy się nad możliwościami takiego systemu, bierzemy często pod uwagę subiektywne - większe zaufanie do starych sprawdzonych urządzeń. Niestety stare dobre centrale PBX nie oferują nam już usług, które są wymagane obecnie w kontaktach biznesowych, a jeżeli nawet dowiadujemy się u dystrybutora o możliwości rozszerzenia funkcjonalności typowej centrali, to koszt takiego wdrożenia przekracza niejednokrotnie nie tylko nasze oczekiwania, ale i nasze możliwości.
Nazwa "Programowa Centrala Telefoniczna" nie oddaje w pełni możliwości wdrażanego przez nas systemu, który zapewnia nam pełną skalowalność i elastyczność w zarządzaniu oraz możliwość obniżenia kosztów połączeń telefonicznych przy jednoczesnym wykorzystaniu (opcjonalnie) technologii VoIP.
Ciekawsze cechy oferowanej Programowej Centrali Telefonicznej (Asterisk):
- Elastyczne zarządzanie połączeniami przychodzącymi
- Zestawianie połączeń konferencyjnych
- Definiowanie niemal dowolnego dialplanu
- Web Panel przez www do zarządzania/podglądu aktywności połączeń
- Nagrywanie rozmów na życzenie np. przez użytkownika
- Kolejkowanie połączeń przychodzących
- Realizowanie wideo-rozmów (opcja)
- Włączanie się do swojej (lokalnej) strefy telefonicznej będąc nawet za granicą
- Podłączanie dodatkowych aparatów telefonicznych korzystając tylko ze struktury sieci LAN w firmie
- Możliwość komunikowania się bez użycia aparatu telefonicznego, tj. z wykorzystaniem komputera lub laptopa z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem
- Wykorzystanie wybranych telefonów GSM do pracy w sieci telefonicznej firmy jako numeru stacjonarny w obrębie zasięgu firmowej sieci WiFi
System który wdrażamy zbudowany jest, jak większość naszych wdrożeń, na bazie oprogramowania Open Source - dzięki czemu po wdrożeniu, nie zostawiamy klienta narażonego na ponoszenie kolejnych kosztów związanych z zakupem nowych aktualizacji, opłat licencyjnych, opłat związanych z pomocą techniczną producenta...
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.