UNIKAT STAN KOLEKCJONERSKI
- MITSUBISHI 3000GT VR4 TWIN TURBO - jeden z ostatnich 500 wyprodukowanych na Europę.
- STAŁY NAPĘD 4X4
- DWIE TURBINY MOC 320 KM
- REGULOWANE ZAWIESZENIE TEINA - PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU ESC UTWARDZA SIĘ
- TYLNA OŚ SKRĘTNA
- AKTYWNY ELEKTRYCZNY PRZEDNI I TYLNY SPOILER- PAKIET ACTIVE AERO
- 2 X SZPERA
- 6-CIO BIEGOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW -GETRAG
- XENONY
- ORYGINALNE ZACISKI HAMULCOWE MITSUBISHI - PRZÓD CZTERO TŁOCZKOWY
- ORYGINALNE FELGI 17 CALI + NOWE OPONY PIRELLI P ZERO
- ELEKTRYCZNA REGULACJA : SZYB , LUSTEREK , FOTELA KIEROWCY
- CZARNA SKÓRZANA TAPICERKA - STAN IDEALNY
- PODGRZEWANE FOTELE
- CLIMATRONIC
- TEMPOMAT
- TYLNA KANAPA SKŁADANA DZIELONA
- LAKIER METALIK KRWISTA CZERWIEŃ - TAKA JAK NA FERRARI GTO W ÓWCZESNYCH LATACH
- SAMOCHÓD PO PEŁNYM SERWISIE - NOWY ROZRZĄD , TARCZE HAMULCOWE , KLOCKI , OLEJE: SILNIKA , DYFRÓW , ŚWIECE , FILTRY.
- AUTO W IDEALNYM STANIE 100% ORYGINAŁ , NIE TUNINGOWANE , LAKIER ,PODWOZIE, WYDECH W PERFEKCYJNYM STANIE ZERO RDZY.
- KOMPLET DOKUMENTÓW, PEŁNA HISTORIA POJAZDU - KSIĄŻKA SERWISOWA, SAMOCHÓD Z NIEMIECKIEJ DYSTRYBUCJI - SALON MITSUBISHI - KARLSRUHE.
- DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI - 14.05.2001R
- AUTO W STANIE IDEALNYM PROWADZI SIĘ PERFEKCYJNIE - UNIKAT- STAN KOLEKCJONERSKI.
- SAMOCHÓD NIGDY NIE JEŹDZIŁ W ZIMIE.
- WSZYSTKO 100% SPRAWNE I DZIAŁAJĄCE - NIE WYMAGA JAKICHKOLWIEK NAPRAW.
tel.792-005-663 lub 570 397100
Oferuję moje prywatne 3000GT w najlepszej wersji VR4, czyli ze stałym napędem na 4 koła i skrętną tylną osią oraz automatycznymi spojlerami aerodynamicznymi.
Jest to wersja już po liftingu z ostatniego roku produkcji.
Zrezygnowano wtedy z podnoszonych świateł na rzecz kloszy standardowych (kolor czerwony na kloszu to nie są tuningowe nakładki, ale fabryczne rozwiązanie).
Zastosowano skrzynię 6-cio biegową (20 lat temu!), a moc wzrosła do 320 KM dzięki większym turbinom i innemu oprogramowaniu silnika.
Moje auto to egzemplarz europejski (amerykański Dodge Stealth to zupełnie inne auto).
Samochód posiada pełną historię serwisową, w tym z ASO Mitsubishi
O samym modelu można napisać wiele, w latach 90-tych jeździli nim znani piłkarze, celebryci.
Był to w tamtym czasie najnowocześniejszy samochód sportowy na świecie, mający przydomek „japońskie Ferrari”.
Można powiedzieć, że obecnie taką rolę przejął Nissan GTR.
Tylna skrętna oś i dwie fabryczne szpery (tylnej osi i między-osiowa) były rozwiązaniem, które dopiero teraz zaczęli stosować producenci np. w najmocniejszych wersjach Porsche 911.
Posiada dwa aktywne spojlery, tylny na klapie oraz przedni pod zderzakiem, który wywołuje efekt podciśnienia pod autem.
Spojlery otwierają się powyżej 80 km/h, można jednym przyciskiem je wyłączyć, gdy droga jest nierówna.
Obecnie 3000 GT VR4 w wersji europejskiej w idealnym stanie to auto niezwykle rzadkie z kilku powodów.
W okresie jego produkcji był samochodem bardzo drogim, mój egzemplarz kosztował w salonie prawie 140.000 DM, co plasowało go na poziomie SL 600 czy Porsche 911.
W zamierzeniu producenta nie miał być autem popularnym, a raczej pokazem kunsztu inżynierów Mitsubishi.
Powstał jeszcze przed erą modeli EVO, był natomiast protoplastą wielu rozwiązań technicznych tego modelu.
Jakość wykonania oraz konstrukcja pozwalała na znaczące podnoszenie mocy, nawet ponad 500 KM, co w latach 90-tych było wartością kosmiczną.
PRZYSPIESZENIE DO 100km/h- 05,17s DO 200km/h -15,84 max.280km/h
https://www.youtube.com/watch?v=bCqRidqNquQ
https://www.youtube.com/watch?v=hMK7ZMJ_qBU
https://www.youtube.com/watch?v=tyEt4cQBaJM
pozdrawiam PRZEMEK - TELEFON KONTAKTOWY 792-005-663 lub 570397100