MPS400 Variant All Weather 2
Koła pod kontrolą ? przez cały rok.
- Wysokie osiągi na mokrych drogach
- Całkowicie nowy poziom osiągów podczas jazdy po śniegu
- Świetna stabilność jazdy w każdych warunkach pogodowych
*Zdjęcia przedstawione w ofercie mają charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd może różnić się od prezentowanego w zależności od rozmiaru produktu.
Właściwości opon Matador MPS400 Variant All Weather 2
Wysokie osiągi na mokrej nawierzchni
Dobra odporność na aquaplaning i krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni
Schodkowe lamele o przedłużonej długości krawędzi poprawiają przyczepność się na mokrej nawierzchni
Szerokie boczne rowki barkowe zapewniają efektywne odprowadzanie wody
Wysokie osiągi na zaśnieżonej nawierzchni
Śnieg jest uwięziony w zagłębieniach co poprawia właściwości trakcyjne dzięki tarciu między śniegiem a śniegiem
Lepsza przyczepność na śniegu dzięki schodkowym krawędziom rowków
Stabilność jazdy
Prowadzące żebro w części barkowej wzmacnia sztywność opony co poprawia dynamikę jazdy.
Doskonała stabilność kierunkowa i bezpieczne pokonywanie zakrętów na suchych, mokrych i zaśnieżonych drogach
O producencie opon Matador
Matador posiada ponad 115 lat doświadczenia w branży oponiarskiej. Reprezentuje dynamicznie rozwijającą się Słowacką firmę, która powstała na początku dwudziestego wieku. Aktualnie marka należy do prestiżowej Grupy Continental, dzięki czemu opony Matador, stały się dostępne na całym świecie. Dzięki technologii Continental oraz bogatemu doświadczeniu Matador jest w stanie sprostać wymaganiom milionów kierowców w każdych warunkach.
Sezon: Opony całoroczne
Producent: MATADOR
Model: MPS400 Variant All Weather 2
Szerokość: 225
Profil: 75
Średnica: 16
Indeks prędkości: R
Indeks nośności: 121/120
Rok produkcji: 2021
Etykiety Unijne na oponach pomagają konsumentom w podjęciu świadomej decyzji o zakupie.
Opór toczenia w oponie jest wskaźnikiem jej efektywności energetycznej, co ma wpływ na zużycie paliwa oraz emisję spalin. Klasa oporu toczenia waha się od A (najwydajniejsza) do E (najniższa).
Droga hamowania na mokrej nawierzchni zależy od zdolności opony do trzymania się drogi na mokrej nawierzchni. Klasa A określa najkrótszą drogę, zaś E najdłuższą. Opona z etykietą E hamuje 18 metrów dalej w porównaniu z oponą z etykietą A (procedura testowa, w której mierzy się drogę hamowania od 80 km/h do 5 km/h na drodze pokrytej wodą).
Hałas zewnętrzny odnosi się do hałasu wytwarzanego przez oponę podczas przejazdu samochodu i jest mierzony w dB (decybelach). Hałas opon mierzony jest na zewnątrz pojazdu co ma za zadanie ograniczyć negatywny wpływ na otoczenie. W związku z powyższym nie zawsze parametr ten odpowiada również za komfort wewnątrz pojazdu.