Witam,
Na sprzedaż Bora 1.8 Turbo 265 KM 374 NM, ponad 3 lata w moich rękach, przegląd i oc do sierpnia 2018,
Pierwotnie AGZ 2.3 v5 aktualnie AUQ 1.8 Turbo seryjnie 180 KM, 6 biegowa manualna skrzynia biegów.
Przednia dokładka Rieger'a, tylna Projektzwo, progi OEM 25 jahre plus przedni zderzak - te elementy w tym roku miały odświeżony lakier.
Z ostatnich napraw, prac:
zregenerowany alternator w całości, zregenerowane turbo, było wyjęte bo miało nieszczelność, poszła kompleksowa regeneracja, nowe zawieszenie gwintowane przód, (H&R wymaga regeneracji), wymieniony olej i filtr, wymienione przewody par paliwa, wspomnę tylko o drobnych rzeczach jak nowe wycieraczki, zamek maski, żarniki, filtr kabinowy i masa innych
Wyposażenie:
Highline,
Xenon,
ESP,
czujnik deszczu,
4 x Air Bag
jasne skórzane Recaro,
grzane fotele,
Climatronic nabity sprawny,
centralny zamek,
elektryczne szyby x4,
elektryczne i podgrzewane lusterka,
dekory r32,
nakładki TT,
Modyfikacje silnika:
- większe turbo, seryjnie było k03
-fmic,
-tip Samco,
-filtr stożkowy K&N,
- kolektor ssący z S3,
-cewki od Audi r8
- wydajniejsze wtryskiwacze,
-DP 3 cale,
-rurowy kolektor wydechowy owinięty bandażem termo,
-cały wydech z nierdzewki 2,5 cala na jednym tłumiku,
- olej Valvoline 10w60, filtr K&N
Układ hamulcowy:
tarcze przód EBC BSD 312mm plus klocki EBC red stuff w zaciskach Porsche,
Tylna belka przeszczepiona od Cupry, 256 mm wentylowane,
przewody w stalowym oplocie Black Daimond, płyn EBC
Zawieszenie gwintowane H&R,
Stabilizator przód H&R
Aktualny wygląd na zdjęciu na srebrnych kołach zimowych, czarne lampy i grill ze znaczkiem.
Dwa komplety kół: 17 zimowe, 18 letnie (czarne)
Posiadam do auta zestaw dwumasy z tarczą obitą kevlarem oraz wspomniany giwnt H&R do regeneracji, oraz mase innych drobnych części.. (za dodatkową opłatą)
Zapraszam do obejrzenia Bory we Wrocławiu
Wszelkie pytania, kontakt 511 174 100