Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 40,00 zł
- MITSUBISHI GALANT VIII 97-03 podszybie
- 73 zł z dostawą
- 530,00 zł
- PAS MITSUBISHI GALANT EA0 96-03
- 575 zł z dostawą
~~~~~~~~~~~ Mitsubishi Galant VIII RalliART 140kkm (6675647499)
Opis
Mitsubishi Galant
Wersja SPORTEDITION, 2.0 16V
Auto sprowadzone do PL w 2007r. z Niemiec, zakupione od starszego Pana (ostatni wpis w niemieckiej książce serwisowej przy przebiegu 85kkm). Rok produkcji 1999, I rejestracja maj 2000. Będąc fanem marki dbałem, aby wymiany materiałów eksploatacyjnych były wykonywane na bieżąco. Pilnowałem też aby w aucie nie palono papierosów. Części zamienne typu wahacze, końcówki drążków etc. stosowane przy naprawach serwisowych zawsze były wysokiej jakości: oryginalne Mitsubishi, ewentualnie japońskie 555, CTR, TRW, KAYABA etc. - nigdy nie stosowałem chińskich zamienników niskiej jakości (faktury do wglądu). Do dnia dzisiejszego silnik pracuje na pełnym syntetyku, olej Mobil1 5W50 - motor szczelny, cichutko pracuje i nie gubi oleju (oryginalny przebieg 140kkm). Skrzynia biegów pracuje lekko, bez zgrzytania i najmniejszych problemów zarówno zimą jak i latem. W maju 2016 wymieniono akumulator na nowy Bosch (ciągle na gwarancji). Z kolei w kwietniu 2014 auto przeszło gruntowny serwis blacharski tj: wymiana tylnych nadkoli (wstawienie reperaturki), impregnacja wewnętrznej strony błotników, naprawa blacharska kielichów, usunięcie kilku mniejszych zarysowań wokół auta, śladów po kolizji z jeleniem (niestety) i przemalowanie całego auta włącznie z komorą silnika na fabryczny kolor. Do dnia dzisiejszego nie wykonywałem jeszcze ani razu polerki lakieru, więc kolejny nabywca będzie miał możliwość dopieszczenia powłoki na błysk. Co ważne w silniku jest usunięty odwieczny problem tego modelu - cykające popychacze. Kosztowna usługa serwisowa gwarantuje wysoką kulturę silnika i trwałość na długie lata. Do auta mam jeszcze 2 niższe sprężyny tylnego zawieszenia Bilstein - dla osób o sportowym zacięciu chcących uzyskać bardziej drapieżny charakter auta. Pojazd w zasadzie nie potrzebuje żadnego wkładu finansowego, ale jakby się uprzeć: zbliża się okres wymiany klocków hamulcowych, przy lewym tylnym nadkole ktoś zahaczył guzikiem od jeansów i powstała rysa i odprysk -drobnostka myślę dla lakiernika. Podobny mankament jest na klapie bagażnika i to chyba wszystko. Z żalem wystawiam pojazd na sprzedaż (jako osoba prywatna), ale po prawie 10 latach użytkowania czas na zmianę - trafiła się okazja i w zasadzie już kupiłem następcę czyli Audi :)
Inne ważniejsze czynności serwisowe w ostatnim czasie:
|
Przebieg udokumentowany bogatą historią rachunków i wpisów do książki serwisowej.
Wyposażenie:
|
Kontakt telefoniczny 513 69 71 79
najlepiej w godz 16-20
Auto do obejrzenia w.m. Wolsztyn, woj. Wielkopolskie
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.